Profesjonalne usługi SEO, które generują wynik
Pozycjonowanie stron internetowych.
Agencja interaktywna Dwa T koncentruje się na efektywnym rozwoju firm dzięki marketingowi internetowemu. Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć liczbę konwersji, ruch w witrynie, czy jedno i drugie, pomożemy ci zaprojektować kampanię SEO (search engine optimization), która spełni założone cele. Masz sklep internetowy? Pozycjonowanie sklepów internetowych to usługa dla firm z branży e-commerce. Jeśli Twoja witryna nie była zmieniana przez kilka lat, projektowanie stron internetowych będzie kolejną naszą usługą skierowaną do Ciebie.
PLAN PODSTAWOWY
- 3 strony tekstów SEO lub 1 strona tekstu sprzedażowego bądź technicznego
- Raporty rankingu słów kluczowych z cotygodniowymi aktualizacjami
- inwestycja początkowa: 6480 PLN przez pierwsze 2 miesiące
PLAN AGRESYWNY
- 8 stron tekstów SEO lub 4 strony tekstów sprzedażowych bądź technicznych
- Bieżące, kwartalne raporty możliwości konkurencji
- Analiza projektu strony internetowej
- inwestycja początkowa: 9120 PLN przez pierwsze 2 miesiące
PLAN LIDER RYNKU
- 4 niestandardowe pulpity nawigacyjne
- 16 stron tekstów SEO lub 8 stron tekstów sprzedażowych bądź technicznych
- Śledzenie połączeń dla kanału
- inwestycja początkowa: 11000 PLN przez pierwsze 2 miesiące
Działania SEO które zwiększają ruch i przychody
Pozycjonowanie stron internetowych lub optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to jeden z najskuteczniejszych sposobów generowania ruchu w twojej witrynie i zwiększenia przychodów firmy online. Dzięki SEO możesz uzyskać wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania dla słów kluczowych, których twoi docelowi użytkownicy szukają w sieci.
Nasze usługi SEO
POZYCJONOWANIE STRON CENNIK
Kliknij w nagłówek prawej kolumny by zobaczyć kolejne zakresy usług.
FUNKCJE | PLAN PODSTAWOWY | PLAN AGRESYWNY | PLAN LIDER RYNKU |
---|---|---|---|
Miesięczna opłata optymalizacyjna (po początkowej inwestycji w kampanię SEO) | 1640 PLN | 2970 PLN | 3930 PLN |
Liczba zoptymalizowanych fraz. (Dla fraz poniżej 1 miliona wyników) | Do 100 | Do 150 | Do 200 |
Zoptymalizowane podstrony | 20 | 30 | 40 |
Analiza i raportowanie strony internetowej i serwera | + | + | + |
Badania i selekcja słów kluczowych | + | + | + |
Analiza słów kluczowych | + | + | + |
Meta tagi (tytuł i opis) | + | + | + |
Optymalizacja indeksowania robots.txt i GoogleBota | + | + | + |
Tworzenie i rejestracja pliku sitemap.xml | + | + | + |
Optymalizacja Google Moja Firma | + | + | + |
Optymalizacja witryn mobilnych (jeśli dotyczy) | + | + | + |
Audyt architektury nawigacji | + | + | + |
Konfiguracja Google Analytics ze śledzeniem konwersji | + | + | + |
Analiza ruchu w Google Analytics | + | + | + |
Niestandardowe pulpity / widoki danych w Google Data Studio | – | 4 pulpity | 8 pulpitów |
Optymalizacja wyszukiwania lokalnego | + | + | + |
Konfiguracja mapy witryny | + | + | + |
Optymalizacja grafiki | + | + | + |
Audyt przekierowań w witrynie | + | + | + |
Niestandardowa konfiguracja i optymalizacja strony błędu 404 | + | + | + |
Tagi HTML | + | + | + |
Analiza kanonizacji i unifikacja domen | + | + | + |
Wstępnie zoptymalizowane artykuły lub posty na blogu do odpowiedniego pozycjonowania wytryny (kwartalnie) | Do 3 stron tekstów lub 1 strona sprzedażowa / techniczna | Do 8 stron tekstów lub 4 strony sprzedażowe / techniczne | Do 16 stron tekstów lub 8 strony sprzedażowe / techniczne |
Kwartalne aktualizacje strony internetowej | – | + | + |
Wstępna analiza linków i disavow | + | + | + |
Bieżące kwartalne raportowanie słów kluczowych | + | + | + |
Dodanie danych strukturalnych Google | + | + | + |
Analiza kanonizacji | + | + | + |
Bieżące kwartalne raporty możliwości konkurencji | – | + | + |
Restrukturyzacja i optymalizacja linków wewnętrznych | + | + | + |
Zoptymalizowane znaczniki nagłówków (np. H1) | + | + | + |
Analiza treści pod kątem duplikatów | + | + | + |
Comiesięczny raport rankingu słów kluczowych | + | + | + |
Monitorowanie rankingów konkurencji w wyszukiwarkach raz na miesiąc miesiąc | + | + | + |
Początkowa inwestycja w kampanię: (realizacja: 2 miesiące) | 6480 PLN miesięcznie | 9120 PLN miesięcznie | 11000 PLN miesięcznie |
Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń: 501 700 708 |
Nasz proces pozycjonowania stron internetowych
Jak SEO może poprawić twoją pozycję w Internecie?
SEO jest jedną z najlepszych strategii marketingu online, pozwalającą osiągnąć Twój cel biznesowy: przyciągnąć potencjalnych klientów, zwiększyć ruch na stronie oraz osiągnąć więcej konwersji i przychodów. Jednak działania SEO jako pozycjonowanie strony internetowej jest czymś więcej niż tylko jedną ze strategii. W rzeczywistości jest to termin ogólny dla wielu mniejszych działań, które się uzupełniają i tworzą łącznie skuteczną machinę konwersji.
Omówmy kilka strategii, których użyjemy na Twojej stronie w kampanii SEO (search engine optimization). Bez badania słów kluczowych nie będziemy w stanie prawidłowo kierować odbiorców, którzy mają największe szanse na osiągnięcie konwersji w witrynie. Badanie słów kluczowych jest procesem określającym wolumen wyszukiwania, konkurencję, a także koszt kliknięcia słów kluczowych najistotniejszych dla Twojej firmy i branży. Podczas przeprowadzania badań możesz uzyskać cenny wgląd w to, jakich słów powinieneś używać w tagach tytułowych, treści i nie tylko. Korzystanie z tych kluczowych haseł w ważnych lokalizacjach Twojej witryny pomoże Ci uzyskać wysoką pozycję w rankingu najważniejszych fraz na stronach wyników wyszukiwania. Jest to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie ruchu w witrynie i docelową konwersję większej liczby klientów.
Jeśli Twoja firma ma zasięg lokalny, pozycjonowanie lokalne będzie bardziej odpowiednie dla Twojego biznesu.
Tworzenie i wdrażanie treści
Treść jest tym, co plasuje się w wyszukiwarkach. Bez niej skuteczne pozycjonowanie stron www jest prawie niemożliwe. Tworzenie treści opiera się na badaniu słów kluczowych i zawiera terminy, które uważasz za najważniejsze dla firmy i branży. Istnieje wiele form treści, a wszystkie są korzystne dla Twojej witryny. Oto niektóre z najbardziej popularnych rodzajów, z jakich mogą korzystać odwiedzający ją.
Blogi: Wyszukiwarka Google uwielbia świeże treści, więc oczywiście blogi są świetną opcją, ponieważ często je dodajesz i aktualizujesz. Blogi zawierają zwykle krótkie treści, około 1000 lub mniej słów, które dają osobiste spojrzenie na tematy związane z Twoim biznesem. Ludzie uwielbiają śledzić blogi, ponieważ zawierają one pomocne wskazówki i zindywidualizowane wobec klientów docelowych informacje.
Strony usług: Strony serwisowe to strony Twojej witryny, które szczegółowo opisują oferowane usługi. Są one korzystne, ponieważ potencjalni klienci lubią czytać o tym, co robią, zanim się zaangażują. Twoje strony serwisowe są doskonałym miejscem do informowania użytkowników o tym, co jest zawarte w każdej z oferowanych usług, cen za nie, itp.
Strony produktów: Podobnie jak strony serwisowe, strony produktów zawierają opisy i zdjęcia produktów, które oferujesz. Strony te informują użytkowników o konkretnych przedmiotach, które sprzedajesz i zawierają takie informacje, jak wymiary, dostępność kolorów, dostępność rozmiaru, składniki lub materiały itp. Te strony są ważne, ponieważ mogą naprawdę spowodować zakup lub rezygnację z niego w zależności od zawartych informacji.
Dłuższe treści: dłuższa treść ma długość ponad 2000 słów i dostarcza wielu przydatnych, cennych informacji czytelnikom na tematy związane z Twoją działalnością. Na przykład, jeśli prowadzisz działalność produkcyjną, możesz napisać artykuł o konkretnym rodzaju materiału, z którego korzystasz. Celem długich treści jest szczegółowe spojrzenie na konkretny temat, by w pełni go zrozumieć.
Nie wiesz skąd czerpać pomysły na nowe teksty? Content marketing to kolejna ze specjalizacji naszej agencji. Zapoznaj się z naszą ofertą w zakresie kreowania treści, by uatrakcyjnić zawartość merytoryczną swojej witryny.
Optymalizacja stron
Page Speed: Jeśli strona nie ładuje się dość szybko, można założyć, że niektórzy użytkownicy będą jej unikać i znajdą inne, ładujące się szybciej. Prędkość strony jest ważnym czynnikiem SEO, ponieważ nie tylko pomaga użytkownikom uzyskać dobre wrażenia, ale również wysyła sygnały do Google (jeśli twoje strony ładują się szybko).
Włączanie multimediów: jeśli masz tylko duże ilości tekstu na swojej stronie, czytelnicy prawdopodobnie będą znudzeni i nie wgłębią się w treść. Aby uniknąć tego problemu i zatrzymać użytkowników na swoich stronach przez dłuższy czas, użyj elementów takich jak zdjęcia, grafika i filmy. Uwzględniając te interaktywne elementy pozwalasz użytkownikom w pełni zaangażować się w prezentowaną treść.
Responsywność na wszystkich urządzeniach: aby użytkownicy smartfonów i tabletów mogli korzystać z twojej witryny tak wygodnie, jak użytkownicy na komputerach, ważne jest, aby była ona responsywna. Oznacza to, że twoje zdjęcia wyglądają tak samo dobrze na urządzeniu mobilnym, a formularze są wystarczająco duże, aby je wypełnić – nawet na małym ekranie. Jest to ogromny plus dla odwiedzających witrynę i wysyła świetne sygnały do wyszukiwarki Google na jej temat.
Jakość treści: mówiąc o wysokiej jakości treści musisz ją zachowywać jeśli chcesz otrzymywać wartościowe linki do twojej strony. Powinieneś zadbać o to, aby witryna zapewniała wysoką liczbę słów łatwą do odczytania (Google Search uwielbia długą treść), szybkość ładowania i unikalne informacje. Wszystkie te elementy wysyłają dobre sygnały do wyszukiwarek i pomagają ci osiągnąć wyższą pozycję na stronach wyników wyszukiwania.
W jaki sposób pozycjonowanie stron www może pomóc w rozwoju twojej firmy?
Skąd można mieć pewność, że pomimo opisu pozytywnych efektów pozycjonowania witryny pomoże to w rozwoju twojej firmy? Zmiany w algorytmie Google powodują częstą zmianę pozycji stron w wynikach wyszukiwania. Nikt nie może zagwarantować konkretnych liczb, pewne jest jednak, że twoja strona odnotuje skok w rankingach zwiększając ruch i konwertując więcej klientów.
Oto kilka argumentów:
Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej o współpracy z agencją interaktywną Dwa T
Dwa T to skuteczni specjaliści SEO. Jesteśmy dumni z dostarczania realnych wyników dla naszych klientów. Pracowaliśmy z wieloma klientami w różnych branżach i udało nam się zwiększyć wyniki dla wielu firm. Dzięki nam nasi klienci znacznie powiększyli swoje przychody.
Chcesz być następny?