Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne pomoże klientom znaleźć twoją firmę zawsze wtedy, gdy będą w okolicy. Bez pozycjonowania lokalnego możesz stracić bardzo ważną cześć ruchu, co jest szczególnie istotne dla firm działających na określonym terenie.

pozycjonowanie lokalne Dwa T

PLAN PODSTAWOWY

300 PLNmiesięcznie
  • Optymalizacja dla 1-2 lokalizacji
  • 1 strona zoptymalizowanego tekstu SEO na kwartał
  • Lokalne wyszukiwanie słów kluczowych dla 5 usług lub produktów

PLAN AGRESYWNY

450 PLNmiesięcznie
  • Optymalizacja dla 3-4 lokalizacji
  • 2 strony zoptymalizowanego tekstu SEO na kwartał
  • zarządzanie danymi w lokalnych witrynach biznesowych

PLAN LIDER RYNKU

600 PLNmiesięcznie
  • Optymalizacja dla 5-8 lokalizacji
  • 3 strony zoptymalizowanego tekstu SEO na kwartał
  • Google Moja Firma – konfiguracja / optymalizacja

Pozycjonowanie lokalne

Lokalne SEO stron internetowych to ręcznie tworzona strategia dla firm, które chcą zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarkach, dotrzeć do większej liczby klientów i oczywiście uzyskać większe przychody. Pozycjonowanie lokalne stron www jest kierowane do przedsiębiorstw, które chcą się prezentować na konkretnym obszarze geograficznym. Działa to wyjątkowo dobrze w przypadku firmy z wieloma punktami sprzedaży, chcącej eksponować poszczególne witryny w każdej lokalizacji z osobna.

Nasze usługi local SEO

POZYCJONOWANIE LOKALNE CENNIK

Kliknij w nagłówek prawej kolumny by zobaczyć kolejne zakresy usług.

FUNKCJE PLAN PODSTAWOWY PLAN AGRESYWNY PLAN LIDER RYNKU
Ilość zoptymalizowanych lokalizacji 1-2 3-4 5-8
Lokalne wyszukiwanie słów kluczowych dla 5 usług lub produktów + + +
Aktywne zarządzanie danymi lokalizacji w ponad 50 lokalnych witrynach biznesowych + + +
Google Moja Firma –
konfiguracja / optymalizacja
+ + +
Google Moja Firma – dodatki fotograficzne / multimedialne (treść dostarczona przez klienta) + + +
Google Moja Firma – konfiguracja kategorii + + +
Google Moja Firma – dopasowanie adresu + + +
Śledzenie opinii + + +
Bing Local – Optymalizacja lokalna + + +
Mapy Apple – Optymalizacja lokalna + + +
Yelp – Optymalizacja lokalna + + +
CitySearch – Optymalizacja lokalna + + +
Facebook – konfiguracja lub przeglądanie strony biznesowej (podstawowe) + + +
Facebook „Zamelduj się” – Weryfikacja / konfiguracja lokalizacji + + +
Na stronie SEO działa na stronie internetowej (On-page SEO work for website) + + +
Dodanie adresu/-ów do aktualnej strony internetowej (jeśli dotyczy) + + +
Zoptymalizowane teksty (do 500 słów) na strony internetowe na kwartał 1 strona 2 strony 3 strony
Tytuły i opisy meta (dla 5 słów kluczowych) + + +
Oznaczanie danych uporządkowanych (JSON-LD lub microdata) + + +
Bieżące miesięczne raportowanie ruchu + + +
Google Moja Firma – comiesięczne raportowanie skuteczności + + +
Bieżące comiesięczne raporty z opinii klientów + + +
Jednorazowa inwestycja w kampanię (dwa miesiące): 750 PLN 1000 PLN 1250 PLN
Progresywna miesięczna optymalizacja (1 rok zobowiązania – kolejne 10 miesięcy): 300 PLN 450 PLN 600 PLN

Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń: 501 700 708

Kampanie SEO dostosowane lokalnie

W Dwa T wiemy, że każda firma jest wyjątkowa, co oznacza, że ​​każda ma inne cele, różnych odbiorców i inny budżet.

Chcąc ułatwić naszym klientom zaprezentowanie odpowiednich informacji w wyszukiwarkach kampanii local SEO oferujemy trzy różne zakresy usług, na których opieramy nasze plany tak, abyś mógł wybrać ten najlepiej pasujący do charakteru twojej działalności.

Głównym kryterium jest liczba lokalizacji, które chcesz zoptymalizować.

Jeśli prowadzisz małą firmę z jedną lub kilkoma lokalizacjami i chcesz zyskać widoczność lokalną, podstawowy plan BASIC byłby dla ciebie idealny. Możesz zoptymalizować w nim maksymalnie dwie lokalizacje. Dzięki temu planowi będziesz gotowy do ekspansji, a my ci w tym pomożemy.

Plan AGRESYWNY oferuje optymalizację dla trzech do czterech lokalizacji, a Plan LIDERA RYNKU – od pięciu do ośmiu.

Wyjątkowe oferty usług dla każdego typu biznesu

Pomimo tego, że oferujemy trzy różne usługi w zależności od zakresu biznesowego, większość z nich na pierwszy rzut oka jest taka sama dla każdego pakietu.

Oto gdzie kryją się różnice:

PLAN PODSTAWOWY

  • 1 zoptymalizowana strona tekstu na kwartał
  • 750 PLN początkowej inwestycji w kampanię
  • 300 PLN miesięczna optymalizacja

PLAN AGRESYWNY

  • 2 zoptymalizowane strony tekstu na kwartał
  • 1000 PLN początkowej inwestycji w kampanię
  • 450 PLN miesięczna optymalizacja

PLAN LIDER RYNKU

  • 3 zoptymalizowane strony tekstu na kwartał
  • 1250 PLN początkowej inwestycji w kampanię
  • 600 PLN miesięczna optymalizacja

Lokalne wyszukiwanie słów kluczowych dla 5 usług lub produktów

Badanie słów kluczowych jest jedną z najważniejszych części każdej kampanii SEO. Bez tego nie będziesz wiedział, które są ważne dla twojej branży, czego szukają docelowi odbiorcy i na jakie słowa kluczowe twoja konkurencja już optymalizuje swoje strony.

Jedną z najważniejszych rzeczy przy wdrażaniu lokalnej kampanii SEO jest kierowanie lokalnych słów kluczowych. By umożliwić ich prawidłową klasyfikację w twoim obszarze geograficznym wymagane jest umieszczenie przy nazwach usług twojego miasta lub województwa.

Przykładowe słowa kluczowe to „torty urodzinowe Kraków”, „nadruki na koszulkach Wrocław” lub „transport mebli Małopolska”.

Powyższe przykłady zawierają słowo kluczowe wskazujące lokalizację twojej firmy, co pomoże ci uzyskać wysoką pozycję w rankingu.

W każdym pakiecie oferujemy usługę badania słów kluczowych dla 5 lokalnych usług lub produktów oferowanych przez twoją firmę.

Konfiguracja i optymalizacja Google Moja Firma

Google Moja Firma to najlepsze narzędzie do lokalnego pozycjonowania. Bez tego profilu trudniej będzie firmie wyświetlać się na stronach wyników wyszukiwania jako wynik lokalny.

Mając profil Google Moja Firma, użytkownicy, którzy wyszukują słowo kluczowe powiązane z twoją firmą otrzymają wiele niezwykle przydatnych informacji o niej.

Informacje te są tak łatwo dostępne dzięki wizytówkom Google Moja Firma, że potencjalni klienci mają większe szanse na odwiedzenie twojego sklepu.

Niektóre informacje z wizytówek Google moja Firma wyświetlane na stronach wyników wyszukiwania, obejmują:

  • Średnią ocenę Google na podstawie opinii
  • Link do strony internetowej
  • Link do wskazówek dojazdu
  • Zdjęcia wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • Adres fizyczny
  • Godziny otwarcia
  • Adres strony internetowej
  • Numer telefonu
  • Najczęściej zadawane pytania dotyczące firmy
  • Recenzje z innych portali wraz z opiniami, takich jak Facebook, Yellow Pages i Yelp
  • Popularne godziny
  • Podobne wyszukiwania
  • Recenzje

Jeśli masz profil Google Moja Firma, wszystkie te informacje pojawią się na uporządkowanej karcie informacyjnej, która jest bardzo przyjazna dla użytkowników chcących cię odwiedzić.

Po skonfigurowaniu profilu Google Moja Firma nie będziemy wypełniać tylko najważniejszych informacji. Będziemy również dodawać zdjęcia i elementy multimedialne, które nam dostarczysz.

Pomożemy ci też skonfigurować kategorie, twój adres i wszystkie pozostałe elementy w prosty i czytelny sposób.

pozycjonowanie lokalne Google Moja Firma

Pozycjonowanie lokalne na innych lokalnych stronach biznesowych

By odnieść sukces, powinieneś być tak widoczny w Internecie jak to tylko możliwe. Oznacza to, że twoja firma powinna wyświetlać się nie tylko wtedy, gdy potencjalni klienci szukają twoich produktów czy usług za pomocą wyszukiwarek, ale także w mediach społecznościowych.

Wszystkie nasze pakiety obejmują poniższe usługi optymalizacji lokalnej:

Wdrożenie optymalizacji lokalnej na wszystkich tych platformach zapewnia najwyższą widoczność w Internecie i daje największą szansę na pozyskanie nowych klientów.

W im większej ilości portali znajdzie się informacja o twojej firmie, tym lepiej – twoja popularność rośnie! W tym właśnie pozycjonowanie lokalne może pomóc.

SEO ma wpływ na Twoją stronę internetową

Poznałeś już pozycjonowanie lokalne, ale wiesz czym w ogóle jest pozycjonowanie strony?

SEO jako strategia ma wiele różnych składowych. Istnieje nadrzędne pojęcie „SEO” lub optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, SEO na stronie i poza nią oraz pozycjonowanie lokalne SEO.

Pozycjonowanie na stronie i pozycjonowanie poza stroną to elementy głównej strategii SEO, które pomagają w wykorzystaniu potencjału kampanii.

Podobnie jak pozycjonowanie lokalne, pozycjonowanie na stronie ma swoje własne unikalne techniki. Oto kilka z nich, które pomogą lokalnej firmie osiągnąć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania:

Adres dodany do aktualnych stron witryny

Jeśli chcesz, aby odwiedzający witrynę łatwo znaleźli twój fizyczny adres (a powinieneś chcieć), dodanie go w odpowiedni sposób do bieżącej strony jest koniecznością.

Nie znasz języka HTML? Nie martw się! Dodanie adresu do strony jest częścią każdego naszego pakietu pozycjonowania lokalnego.

Zoptymalizowane teksty na stronie internetowej

Jak wcześniej wspominaliśmy, zawartość jest rdzeniem strony. W przypadku każdego z naszych pakietów uzyskasz kwartalnie od jednej do trzech stron ze zoptymalizowanymi tekstami.

Tytuły i opisy meta (dla 5 słów kluczowych)

Jeśli martwisz się o tworzenie chwytliwego tagu tytułowego i opisu meta – spokojnie, zajmiemy się tym! Każdy pakiet zawiera tytuły i opisy meta, które pomogą zwiększyć liczbę kliknięć kierujących do twojej witryny.

Bieżące miesięczne raportowanie ruchu

Ruch w witrynie jest tym, co chcemy zwiększyć dzięki pozycjonowaniu lokalnemu. Aby zapewnić, że kampania zmierza we właściwym kierunku dostarczamy bieżące, comiesięczne raportowanie ruchu.

Miesięczne raporty skuteczności Google Moja Firma

Podobnie jak w przypadku monitorowania ruchu, będziemy cię informować jak działa twój profil Google Moja Firma. Nie martw się, z nami jesteś pod troskliwą opieką.

Bieżące, comiesięczne raporty z opinii klientów

Informacja zwrotna od klientów jest najlepszym drogowskazem określającym kierunek dalszych działań. Chcemy, aby dzięki kampanii pozycjonowania lokalnego twoja firma rozwijała się jak najlepiej, dlatego też przedstawimy ci wszystko, o czym warto wiedzieć.

W jaki sposób usługi pozycjonowania lokalnego mogą mieć pozytywny wpływ na twoją firmę?

Dzięki długiej liście usług, które zapewnia Dwa T bywa, że czasem ciężko jest zrozumieć jak to wszystko będzie działać razem, by pozytywnie wpłynąć na wyniki firmy. Bazując na wieloletnim doświadczeniu i informacjach od klientów możemy zapewnić, że kampania SEO pozycjonowania lokalnego to bardzo efektywne narzędzie.

Ilość zapytań zawierających słowa „w pobliżu” wzrosła dwukrotnie w ciągu ostatniego roku. Oznacza to, że coraz więcej osób szuka łatwiejszego sposobu na znalezienie firmy znajdującej się w okolicy.

Nie wspominając o tym, że 72% konsumentów, którzy przeprowadzili lokalne wyszukiwanie w wyszukiwarce odwiedziło sklep w promieniu 8 km. Daje to jeszcze więcej powodów, aby zoptymalizować witrynę za pomocą pozycjonowania lokalnego, ponieważ pokazuje, że konsumenci w dużej mierze podejmują decyzje na podstawie lokalizacji.

Jeśli chcesz być firmą, która pojawia się w wynikach wyszukiwania twoich docelowych odbiorców, wykorzystanie pozycjonowania lokalnego jest trafnym wyborem.

Oto kilka innych korzyści wynikających ze stosowania usług pozycjonowania lokalnego:

W jaki sposób usługi SEO mogą pomóc w rozwoju twojej firmy?

Skąd można mieć pewność, że pomimo opisu pozytywnych efektów pozycjonowania witryny  pomoże to w rozwoju twojej firmy? Nikt nie może zagwarantować konkretnych liczb, pewne jest jednak, że twoja strona odnotuje skok w rankingach zwiększając ruch i konwertując więcej klientów.

Oto kilka argumentów:

Sprawdź, co możemy dla ciebie zrobić!

Dwa T jest skuteczną agencją interaktywną. Jesteśmy dumni z dostarczania realnych wyników dla naszych klientów. Pracowaliśmy z wieloma klientami w różnych branżach i udało nam się zwiększyć wyniki dla wielu firm. Dzięki nam nasi klienci znacznie powiększyli swoje dochody. Skontaktuj się z nami i razem wybierzemy rozwiązania idealne dla twojej firmy!