Zarządzanie kampaniami PPC

Dwa T koncentruje się na twoim sukcesie jako całości. Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć liczbę konwersji, ruch do witryny, czy jedno i drugie, pomożemy ci zaprojektować kampanię pay-per-click, która pozwoli osiągnąć twoje cele. Głównym narzędziem jest kampania Google Ads, która do 2018 roku nosiła nazwę Google AdWords.

kampania Google AdWords

PLAN PODSTAWOWY

400 PLNmiesięcznie
  • + 1000 PLN opłata konfiguracyjna
  • budżet reklamowy: do 2500 PLN miesięcznie
  • Do 400 kierowanych słów kluczowych
  • Sieć reklamowa Google Ads

PLAN AGRESYWNY

16 %wydatków na reklamę
  • + 1750 PLN opłata konfiguracyjna
  • budżet reklamowy: 2501 – 15000 PLN miesięcznie
  • Do 2000 kierowanych słów kluczowych
  • Sieć reklamowa Google Ads

PLAN LIDER RYNKU

14 %wydatków na reklamę
  • + 2500 PLN opłata konfiguracyjna
  • budżet reklamowy: powyżej 15 000 PLN miesięcznie
  • Do 10 000 kierowanych słów kluczowych
  • Google Shopping Management

Zarządzanie kampaniami pay-per-click rozwijającymi firmy

Reklamy typu „pay-per-click” to jeden z najlepszych sposobów dotarcia do najbardziej wykwalifikowanych odbiorców. Reklama w Google, podobnie jak w social media, pozwala dotrzeć do nich tam, gdzie odbiorcy sami poszukują danych produktów bądź usług i zyskać przewagę nad konkurencją.

Dwa T profesjonalnie realizuje klasyczne i niestandardowe zarządzanie kampaniami SEO i PPC tak, aby zwiększyć zarówno konwersje jak i przychody twojej firmy.

Sprawdź poniższy cennik aby zobaczyć, co zawiera każdy z naszych planów i dowiedz się więcej o tym, jak reklama Google Ads może generować wyniki dla twojej firmy.

Zarządzanie kampaniami PPC rozwijającymi firmy

Kampanie PPC – nasze usługi zarządzania

ZARZĄDZANIE PPC CENNIK

Kliknij w nagłówek prawej kolumny by zobaczyć kolejne zakresy usług.

FUNKCJEPLAN PODSTAWOWYPLAN AGRESYWNYPLAN LIDER RYNKU
Miesięczne wydatki PPC (do sieci reklamowej PPC)do 2500 PLN2501-15000 PLNPonad 15000 PLN
Słowa kluczowe w kampaniiDo 400 słów kluczowychDo 2000 słów kluczowychDo 10000 słów kluczowych
Sieć PPC Google+++
Sieć Bing PPC+150 PLN / miesiąc++
Remarketing reklam tekstowych Google i remarketing banerów (jeśli uwzględnione są banery reklamowe, dostarczone przez klienta lub płatny projekt banera reklamowego)
Sieć  Google Display+++
Reklamy wideo w YouTube (Klienci muszą dostarczyć film)+++
Początkowy rozwój kampanii i strategia+++
Zaawansowane badania i wybór słów kluczowych+++
Analiza branży+++
Tekst reklam w kampanii reklamowej+++
Testowanie jakości reklam+++
Ciągłe doskonalenie i poprawianie słów kluczowych+++
Dynamiczne wstawianie słów kluczowych do reklam+++
Integracja z Google Analytics i śledzenie celów+++
Analiza wyników / raportowanie+++
Strategiczne zarządzanie stawkami+++
Monitorowanie ustawień konta PPC (np. geotargetowanie)+++
Jeden przedstawiciel konta+++
Do dwóch osobistych konsultacji miesięcznie++
Monitorowanie kliknięć, konwersji i działań związanych z oszustwami związanymi z kliknięciami++
Początkowy projekt reklamy banerowej do wyświetlania i remarketingu+900 PLN+900 PLN1 zestaw w pakiecie
Kwartalny projekt banerów reklamowych do wyświetlania i remarketingu (łącznie 4 zestawy reklam banerowych w ciągu roku)+300 PLN+300 PLN+225 PLN / miesiąc (1 zestaw w pakiecie)
Miesięczne raporty wydajności kampanii+++
Google Shopping Management+300 PLN / miesiąc+300 PLN / miesiąc+
Kampanie międzynarodowe – każdy dodatkowy język275 PLN / miesiąc275 PLN / miesiąc275 PLN / miesiąc
Jednorazowa konfiguracja (pierwszy miesiąc)1000 PLN1750 PLN2500 PLN
Miesięczny koszt zarządzania400 PLN16% miesięcznych wydatków do sieci PPC14% miesięcznych wydatków do sieci PPC (w zależności od tego, która wartość jest wyższa)

Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń: 501 700 708

W przypadku wszystkich kampanii zarządzanych przez Dwa T oddajemy do twojej dyspozycji najnowsze technologie reklamowe, które pomogą ci dotrzeć do konkretnego rynku. Oferowane kampanie reklamowe wykorzystują silną sieć Google Ads – dawniej Google AdWords, remarketing reklam tekstowych i remarketing banerów skutecznie generując konwersję.

Oferujemy niestandardowe strategie dla średnich firm, w których dostosowujemy zarządzanie do celów założonych w kampanii.

Nasze usługi zarządzania kampaniami wykorzystują cały potencjał Google Ads z uwzględnieniem nawet najmniejszych szczegółów. Również w social media.

Dlaczego agencja interaktywna Dwa T jest jednym z najlepszych dostawców usług zarządzania PPC?

Dwa T to zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży. Dysponujemy bogatym portfolio klientów, z którymi udało nam się wypracować doskonałe wyniki w kampaniach PPC. Poniższymi argumentami postaramy się przekonać cię, że agencja interaktywna Dwa T jest jedną z najlepszych opcji przy wyborze dostawcy usług zarządzania PPC.

aby zapewnić najlepsze wyniki twojej firmie pracujemy nad celami tak, jakby były naszymi i zapewniamy, że zawsze robimy wszystko co możliwe, aby efektem wykroczyć poza ramy kampanii
aby zapewnić najlepsze wyniki twojej firmie pracujemy nad celami tak, jakby były naszymi i zapewniamy, że zawsze robimy wszystko co możliwe, aby efektem wykroczyć poza ramy kampanii

6 powodów dla których kampanie PPC są niezwykle korzystne dla twojego biznesu

Istnieje kilka powodów, dla których warto rozważyć uruchomienie kampanii Google AdWords dla twojej firmy. Jest to nie tylko skuteczna strategia zwiększania ruchu do twojej witryny, ale także efektywne kosztowo, wyjątkowo ukierunkowane i gwarantujące szybkie rezultaty narzędzie. Jeśli jeszcze nie jesteś przekonany, przeczytaj trochę więcej o każdym z nich.

1. Skuteczna reklama w Google

PPC to jeden z najbardziej opłacalnych sposobów reklamowania twojej firmy. Jeśli reklamujesz się w gazecie, telewizji lub na billboardzie, płacisz za miejsce zajmowane przez  reklamę. PPC bazuje na tej samej koncepcji, tyle tylko, że jest umieszczona w wyszukiwarkach. Prowadzi to wiele osób do przekonania, że za wyświetlenie reklam w wynikach wyszukiwania trzeba zapłacić. Okazuje się, że jedną z największych korzyści PPC jest to, że wyświetlanie reklam jest darmowe! Zamiast płacić za miejsce, które zajmuje twoja reklama na stronach wyników, płacisz Google za reklamę dopiero, gdy ktoś w nią kliknie. To sprawia, że kampania AdWords jest niezwykle opłacalna, gdyż ponosisz koszty tylko wtedy, gdy istnieje perspektywa sprzedaży. W tym momencie mamy na myśli konkretny, poważny potencjał sprzedaży, ponieważ reklama Google jest tak ukierunkowana, że gdy ludzie je klikają, zwykle są gotowi na zakup produktu lub usługi. W rzeczywistości, odwiedzający witrynę przez PPC są o 50% bardziej skłonni do zakupu czegoś niż goście, którzy przybywają do niej witryny z bezpłatnych wyników wyszukiwania. A to tylko korzyść numer jeden.

2. Szybkie wyniki na wyciągnięcie ręki

Jeśli szukasz kluczowego argumentu przemawiającego za uruchomieniem kampanii PPC – jest nim krótki czas osiągnięcia wyników. Reklamy AdWords zaczynają pojawiać się w wynikach wyszukiwania wybranych przez ciebie fraz kluczowych już w chwili uruchomienia kampanii. Nie ma skuteczniejszego sposobu, by zwiększyć ruch na twojej witrynie w ciągu pierwszego tygodnia niż kampania AdWords.

Inne, długoterminowe strategie takie jak pozycjonowanie stron internetowych (SEO) lub e-mail marketing, wymagają nieco więcej czasu by przynieść pierwsze wyniki. Korzyści wynikające z nich mogą być niesamowite, ale wymagają trochę cierpliwości. Długofalowo oczywiście jak najbardziej warto poczekać.

Reasumując – jeśli szukasz strategii zapewniającej szybkie wyniki, reklama w Google jest dla ciebie właściwą drogą.

3. Łatwość śledzenia wyników

Śledzenie wyników to jedna z najważniejszych części każdej kampanii. Bez możliwości zagłębienia się w analitykę nie będziesz wiedział, które elementy działają a które zawodzą. Kiedy możesz łatwo i na bieżąco analizować działania szybko stanie się jasne, które elementy kampanii trzeba modyfikować, aby uzyskać lepsze wyniki.

Korzyści ze śledzenia wyników są bezcenne, a łatwość dokonywania takich analiz to dodatkowy bonus.
Korzyści ze śledzenia wyników są bezcenne, a łatwość dokonywania takich analiz to dodatkowy bonus.

Na przykład testy A/B. To świetny sposób na śledzenie interakcji użytkowników z reklamami. Wystarczy wybrać zmienną do przetestowania i utworzyć dwie identyczne reklamy różniące się tylko nią. Załóżmy, że w przypadku jednej reklamy używasz zdjęcia osoby noszącej ubrania, które próbujesz sprzedać, a na innej reklamie masz wiszące na wieszaku ubrania.

Dzięki testom A/B na podstawie danych analitycznych możesz łatwo sprawdzić, która reklama działa lepiej. Wyniki takiej analizy pomogą ci precyzyjnie dostosować przekaz na uzyskanie jak największej liczby kliknięć.
Dzięki testom A/B na podstawie danych analitycznych możesz łatwo sprawdzić, która reklama działa lepiej. Wyniki takiej analizy pomogą ci precyzyjnie dostosować przekaz na uzyskanie jak największej liczby kliknięć.

Dzięki testom A/B na podstawie danych analitycznych możesz łatwo sprawdzić, która reklama działa lepiej. Wyniki takiej analizy pomogą ci precyzyjnie dostosować przekaz na uzyskanie jak największej liczby kliknięć. Mówiąc ogólniej: możesz używać reklam Google do śledzenia skuteczności reklam pod względem liczby kliknięć, konwersji i innych czynników. Dzięki temu możesz lepiej kierować kampanię lub zmienić jej treść w oparciu o wyniki testów.

4. Kampania Google Ads oferuje precyzyjny dobór grupy docelowej

Czwartą korzyścią z zastosowania reklam PPC jest to, że są one wyjątkowo precyzyjne. Wiele taktyk marketingowych pozwala na stosowanie targetowania w celu dotarcia do najbardziej cennych klientów, ale kampanie PPC są wyjątkowo dokładne i skuteczne. Twoje reklamy Google pozwalają ci kierować przekaz do konkretnych odbiorców sformułowany w treść, na której im najbardziej zależy.

Jak Google Ads pozwala kierować reklamy do odbiorców?

  • Demografia: jeden z najlepszych sposobów targetowania reklam do klientów. Kierowanie według grup demograficznych pozwala wyświetlać reklamy AdWords na podstawie lokalizacji użytkownika, płci, wieku, a nawet rodzaju urządzenia, z którego korzystają.
  • Branża: kierowanie na rynek pozwala dotrzeć do klientów, którzy szukają produktów i usług oferowanych przez ciebie. Dzięki temu możesz skutecznie rywalizować z konkurencją, ponieważ twoje reklamy wyświetlają się niemal intuicyjnie klientom, którzy są najbardziej zainteresowani twoimi produktami. Dotyczy to tak samo nowych klientów, jak i tych już korzystających z usług bądź kupujących w twojej firmie.
  • Cel niestandardowy: gdy ustawisz niestandardową grupę docelową w reklamach Google Ads, możesz wybrać słowa kluczowe silnie powiązane z grupą, która najczęściej dokonuje zakupów na twojej witrynie. Możesz również dodawać adresy URL witryny, adresy URL treści YouTube i inne, aby jeszcze bardziej dostosować kierowanie.
  • Remarketing: jedna z najbardziej cennych strategii PPC. Remarketing pozwala ponownie wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy wcześniej kliknęli w nie. Reklamy remarketingowe są niezwykle korzystne, ponieważ prezentują twoje reklamy klientom, którzy byli bliscy dokonania zakupu.
  • Podobne grupy odbiorców: aby posunąć kampanię PPC o krok dalej, możesz kierować reklamy na podobnych odbiorców w których celujesz w kampanii remarketingowej. Jeśli na przykład całkowita grupa demograficzna twojej listy remarketingowej to 30-letnie kobiety, a celem jest zakup balsamu do zmiękczania skóry, możesz wyświetlać tę reklamę innym 30-letnim kobietom niezależnie od tego, czy wyszukiwały wcześniej twoje produkty. Ich podobne zainteresowania i dane demograficzne uruchamiają reklamę, jeśli kierujesz ją w ten sposób.
  • Słowa kluczowe w treści: kierowanie określonych fraz w treści reklamy AdWords pozwala wyświetlać ją użytkownikom wyszukującym frazy zawierające te słowa. Wielką zaletą kierowania za pomocą fraz kluczowych jest to, że możesz je zmieniać tak, aby odzwierciedlały porę roku, święta, okazje itp. Możesz ręcznie spreparować słowa kluczowe których używasz do kierowania na określone cele demograficzne lub wyszukiwania. 

5. Łatwa droga do osiągnięcia konwersji

Dzięki reklamom PPC w łatwy sposób możesz dostarczać swoim klientom zachęt do podjęcia akcji i wydania pieniędzy. Dzieje się tak, ponieważ po kliknięciu przez użytkownika jednej z twoich reklam wyświetlana jest strona docelowa Landing Page. Strona docelowa zawiera treść zachęcającą użytkowników do podjęcia kolejnego kroku w procesie zakupu niezależnie od tego, czy dokonuje zakupu, czy tylko udostępnia ci swój adres e-mail. Niektóre przykłady stron docelowych to: strona z formularzem kontaktowym, strona z formularzem zapytania, strona, na której użytkownik może po prostu kliknąć „kup teraz”. Bez względu na to, jak skonfigurowana jest strona docelowa, użytkownik najpierw kliknie reklamę, co stanowi doskonałą okazję do łatwego nakierowania odbiorców na zakup produktów lub usług.

6. Zwiększanie przychodów

Reklamy PPC mogą skutecznie zwiększyć twoje przychody. Ze względu na zwiększony ruch w twojej witrynie rośnie skuteczność stron docelowych, a co za tym idzie, opłacalność reklam. Zaraz po wygraniu licytacji na reklamę w twojej branży są one wyświetlane użytkownikom wyszukującym dane słowo kluczowe. Reklamy PPC zajmują cenną pozycję na górze strony w wynikach wyszukiwania, co pomaga wygenerować większy ruch na twojej witrynie. W rzeczywistości średnio 41% kliknięć trafia do trzech pierwszych płatnych reklam wyświetlanych na stronach wyników wyszukiwania. Oznacza to, że kliknięcia reklam stanowią niemal połowę kliknięć wykonanych na pierwszej stronie wyników.

Dlaczego warto współpracować z agencją PPC?

Kampania Google Ads jest procesem ciągłym – nie jest to tylko strategia „ustaw i zapomnij”, która nabiera rozpędu w miarę upływu czasu. Optymalicacja kampanii wymaga ciągłego udoskonalania w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów i obniżenia kosztów np. przez właściwe określenie CPC (cost per click). Jeśli jesteś właścicielem firmy masz co robić na co dzień, jest mało prawdopodobne, że masz czas na efektywne prowadzenie kampanii Google AdWords. Zatrudnienie agencji do zarządzania nią to nikły koszt w stosunku do efektów, które przyniesie. Rachunek zysków i strat jest prosty, ta inwestycja na siebie zarobi!

Sprawdź kilka dodatkowych korzyści wynikających z zatrudnienia agencji usług zarządzania kampanią Google Ads.

Czy masz doświadczenie w skutecznym prowadzeniu kampanii PPC?

Jeśli chcesz, by kampania odniosła sukces ważne jest zdobycie ogromnej wiedzy i praktyki w zakresie PPC. Od podstaw tego, jak to działa, jakie są możliwości kreowania różnych strategii, aż po wysublimowane niuanse pozwalające wyróżnić cię spośród konkurencji również stosującej PPC. Możesz uczyć się sam, możesz szkolić pracowników, ale wpierw musisz to przekalkulować. Czasem lepiej skorzystać z usług profesjonalistów zamiast ponosić koszty nauki, która zawsze wiąże się z popełnianiem błędów.

Oszczędność czasu

Wynika bezpośrednio z poprzedniego punku. Wiemy od czego zacząć, wiemy jak skutecznie działać, wiemy kiedy oczekiwać efektów. Pomożemy ci ustalić właściwe cele biznesowe by dobrać właściwą strategię. Dzięki temu ty też dysponujesz tą wiedzą i możesz elastycznie planować przyszłe działania bez niepewności towarzyszącej nowemu „graczowi” w branży. Warto wspomnieć o fakcie, że PPC jest strategią, która musi być konsekwentnie monitorowana. Jeśli nie jest, będzie mało prawdopodobne, że zobaczysz jej zadawalające wyniki. Codzienny monitoring w trakcie wielu innych zajęć związanych z prowadzeniem firmy może być trudny, więc dlaczego nie zaufać komuś, kto zrobi to za ciebie?

Pracujesz z ekspertami

Agencje interaktywne oferujące usługę zarządzania kampaniami PPC są ekspertami w swojej dziedzinie. W innym wypadku szybko wypadają z branży. Czas poświęcony na szkolenia i konsekwentne rozwijanie wiedzy w tak dynamicznie zmieniającej się branży jak marketing internetowy procentuje skutecznością, której oczekujesz, a którą my oferujemy. Po co wyważać otwarte drzwi?

Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej o współpracy z agencją interaktywną Dwa T

Jesteśmy skuteczną agencją interaktywną przy wdrażaniu SEO i PPC. Jesteśmy dumni z dostarczania realnych wyników dla naszych klientów. Pracowaliśmy z wieloma klientami w różnych branżach i udało nam się zwiększyć wyniki dla wielu firm. Dzięki nam nasi klienci znacznie powiększyli swoje dochody.

Chcesz być następny?