Usługi ecommerce SEO. Pozycjonowanie sklepów internetowych
Twój sklep na pierwszym miejscu to pierwsze miejsce w wynikach sprzedaży!
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) to jeden z najskuteczniejszych i najtańszych sposobów na rozwój sklepu internetowego i zwiększenie przychodów. Gdy znajdujesz się na górze wyników wyszukiwania większa liczba klientów może znaleźć twoją firmę i nawiązać kontakt. Jeśli chcesz zwiększyć swój wynik w rankingu sklepów ecommerce agencja interaktywna Dwa T pomoże ci w tym. Ceny naszych usług SEO zaczynają się od 1250 PLN / miesiąc.
PLAN SILVER
- Do 150 zoptymalizowanych fraz
- 4 strony tekstów SEO lub 2 strony tekstów sprzedażowych bądź technicznych
- Monitorowanie rankingów konkurencji
- inwestycja początkowa: 7920 PLN przez pierwsze 2 miesiące
PLAN GOLD
- Do 300 zoptymalizowanych fraz
- 8 strony tekstów SEO lub 4 strony tekstów sprzedażowych bądź technicznych
- Analiza ścieżek koszyka zakupowego
- inwestycja początkowa: 9960 PLN przez pierwsze 2 miesiące
PLAN PLATINIUM
- 8 niestandardowych paneli raportów
- 16 strony tekstów SEO lub 8 strony tekstów sprzedażowych bądź technicznych
- Raportowanie ruchu, transakcji i przychodów
- inwestycja początkowa: 11520 PLN przez pierwsze 2 miesiące
Usługi ecommerce SEO
(pozycjonowanie sklepów internetowych),
które zwiększają ilość zamówień
SEO jako jeden z najskuteczniejszych sposobów zwiększania ruchu w witrynie pomaga twojemu biznesowi online zwiększać przychody i rozwijać się. Dzięki naszym usługom SEO twoja strona będzie miała wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania słów kluczowych używanych przez odbiorców docelowych. Im więcej fraz kluczowych możesz skutecznie kierować, tym więcej klientów chcących dokonać zakupu kliknie w twoje produkty, co z kolei spowoduje wzrost liczby konwersji i przychodów.
Usługi SEO dla e-commerce
POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO CENNIK
Kliknij w nagłówek prawej kolumny by zobaczyć kolejne zakresy usług.
FUNKCJE | SILVER | GOLD | PLATINIUM |
---|---|---|---|
Liczba zoptymalizowanych fraz (frazy dające mniej niż 1 mln wyników) | Do 150 | Do 250 | Do 300 |
Analiza i raportowanie strony internetowej i serwera | + | + | + |
Badania i selekcja słów kluczowych | + | + | + |
Analiza słów kluczowych | + | + | + |
Meta tagi (tytuł i opis) | + | + | + |
Optymalizacja indeksowania robots.txt i GoogleBota | + | + | + |
Tworzenie i rejestracja pliku sitemap.xml | + | + | + |
Kwartalne tworzenie zasobów (linki, teksty lub grafiki) | 3 treści | 7 treści | 16 treści |
Optymalizacja Google Moja Firma | + | + | + |
Optymalizacja witryn mobilnych (jeśli dotyczy) | + | + | + |
Audyt architektury nawigacji | + | + | + |
Konfiguracja Google Analytics ze śledzeniem konwersji | + | + | + |
Analiza ruchu w Google Analytics | + | + | + |
Niestandardowe pulpity / widoki danych Google Analytics | – | 4 pulpity | 8 pulpitów |
Konfiguracja mapy witryny | + | + | + |
Narzędzia Google dla webmasterów i Bing Webmaster Tools konfiguracja i analiza | + | + | + |
Dodanie opisów do grafik | + | + | + |
Optymalizacja zdjęć produktów | + | + | + |
Audyt przekierowań w witrynie | + | + | + |
Analiza / implementacja Breadcrumb | + | + | + |
Naprawa zerwanych linków | + | + | + |
Korekta błędów indeksowania na stronie | + | + | + |
Niestandardowa konfiguracja i optymalizacja strony błędu 404 | + | + | + |
Oznaczenie produktu – znaczniki HTML (product markup) | + | + | + |
Implementacja Rel=”publisher” | + | + | + |
Analiza kanonizacji i unifikacja domen | + | + | + |
Bieżący kwartalny update dla opisów produktów | Do 10 produktów | Do 10 produktów | Do 20 produktów |
Kwartalne aktualizacje strony internetowej | – | + | + |
Wstępna analiza linków i disavow | + | + | + |
Bieżące miesięczne raportowanie słów kluczowych | + | + | + |
Bieżące miesięczne raportowanie ruchu w witrynie | + | + | + |
Dodanie danych strukturalnych Google | + | + | + |
Bieżące kwartalne raporty możliwości konkurencji | – | + | + |
Wewnętrzna restrukturyzacja i optymalizacja linków | + | + | + |
Analiza kanonizacji | + | + | + |
Zoptymalizowane znaczniki nagłówków (np. H1) | + | + | + |
Analiza treści pod kątem duplikatów | + | + | + |
Comiesięczny raport rankingu słów kluczowych | + | + | + |
Monitorowanie rankingów konkurencji w wyszukiwarkach raz na miesiąc miesiąc | 1 konkurent | 3 konkurentów | 4 konkurentów |
Optymalizacja rich snippets | – | + | + |
Kontakty z influencerami | – | + | + |
Mapy witryny XML dla video i grafik | – | + | + |
Początkowa opłata: (2 miesiące) | 7920 PLN | 9960 PLN | 11520 PLN |
Opłata miesięczna: (przy umowie na 1 rok – kolejne 10 miesięcy | 1890 PLN | 3210 PLN | 4290 PLN |
Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń: 501 700 708 |
Dlaczego firmy e-commerce i sklepy internetowe potrzebują SEO?
SEO oferuje wiele korzyści firmom z różnych branż, natomiast jest szczególnie ważne dla sklepów internetowych.
Dzięki SEO w e-commerce możesz dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów. Są to ludzie, którzy najprawdopodobniej kupią twój produkt, co przekłada się na większą sprzedaż i przychody twojej firmy. SEO pomaga dotrzeć do tej grupy kupujących, optymalizując witrynę pod kątem słów kluczowych, których wyszukują.
Frazy te często odnoszą się do twojego sklepu i produktów.
Jeśli na przykład sprzedajesz artykuły dla zwierząt domowych twoja witryna powinna zawierać jak największą ilość słów kluczowych odpowiednich dla charakteru działalności. Twoja strategia SEO dla e-commerce, pozycjonowanie sklepu internetowego, powinna kierować na słowa kluczowe takie jak żwirek, karma, smycz, kuweta, suplementy, zabawki i wiele innych, skorelowanych z asortymentem i zakresem działania.
Są to słowa kluczowe odpowiednie dla twojej firmy, a także twojego klienta docelowego.
Korzyści z SEO e-commerce
Pozycjonowanie sklepu internetowego – co obejmuje usługa e-commerce SEO?
Pozycjonowanie e-commerce SEO to wieloaspektowy proces. Kiedy zaczynasz sprzedaż online, chcesz mieć pewność, że kierujesz odpowiedni rodzaj klientów do swojej witryny. Możesz to zrobić, upewniając się, że masz odpowiedni rodzaj treści zawierającej właściwe słowa kluczowe.
Działanie wyszukiwarek polega na dopasowywaniu słów wyszukiwanych przez użytkowników do słów znalezionych w witrynach, co oznacza, że pozycjonowanie witryny sklepu internetowego e-commerce zawiera informacyjny, opisowy tekst.
Jeśli na twojej stronie są słowa, które kupujący wpisują w wyszukiwarce, masz większą szansę na zaistnienie w wynikach wyszukiwania.
W rzeczywistości ponad 50% użytkowników znajduje nową firmę lub produkt po wyszukiwaniu.
Jednakże trudno jest określić, które słowa trzeba dodać do witryny oraz upewnić się, że masz miejsce na wszystkie potrzebne frazy. Aby rozpocząć proces optymalizacji witryny, musisz wiedzieć, jakie słowa kluczowe lub frazy są dla ciebie istotne.
1. IDENTYFIKACJA SŁÓW KLUCZOWYCH
Przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian w witrynie najpierw przeprowadzamy badania identyfikujące słowa i wyrażenia, które musisz uwzględnić w swoich materiałach. Nazywane są one słowami kluczowymi lub frazami kluczowymi.
Korzystając z narzędzi do badania słów kluczowych, pytając klientów, jak opisują twoje produkty lub współpracując z tobą, by znaleźć słowa kluczowe które już znasz, dowiesz się, jak opisać swój sklep internetowy lub produkty, aby uzyskać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.
Słowa kluczowe najczęściej odnoszą się do twoich produktów lub głównego asortymentu twojego sklepu internetowego. Jeśli na przykład sprzedajesz ekologiczne produkty dla zwierząt, powinieneś kierować reklamy na słowa kluczowe związane z tym tematem, np.: „ekologiczne produkty dla zwierząt”, „bio karma”, „naturalne zabawki dla psów”, etc.
Identyfikacja słów kluczowych jest podstawowym elementem naszych usług SEO e-commerce, ponieważ decyduje o skuteczności strategii przyjętej dla twojego sklepu internetowego.
2. WDRAŻANIE SŁÓW KLUCZOWYCH
Kolejnym krokiem w naszym procesie jest wprowadzenie wartościowych i trafnych słów kluczowych do twojej witryny.
Używamy ich w kilku miejscach, w tym:
- Strona główna
- Tytuły stron
- Opisy meta
- Opisy produktów
- Alt teksty grafik i zdjęć
- inne
Ten krok jest niezbędny w strategii SEO w e-commerce. Bez optymalizacji witryny pod kątem trafnych słów kluczowych operatorom wyszukiwarek, a nawet użytkownikom trudno jest stwierdzić, czy witryna jest odpowiednia dla wyszukiwanego hasła.
Podczas gdy możesz pisać własne teksty w celu wdrożenia zalecanych słów kluczowych, zaletą partnerstwa z agencją interaktywną typu full-service taką jak Dwa T jest to, że oferujemy usługi pisania zoptymalizowanych tekstów SEO.
Decydując się na nasze usługi pisania zoptymalizowanych tekstów SEO e-commerce masz pewność, że pracą nad nimi zajmie się zespół copywriterów, którzy specjalizują się w wielu różnych obszarach. Dzięki ich fachowej wiedzy tworzymy treści, które są nie tylko dobrze napisane, ale także skuteczne w osiągnięciu założonego wyniku.
Każda witryna bez wartościowej treści nie ma szans z konkurencją. By startować z wysokiej pozycji twoja strona musi przyciągnąć i zatrzymać odwiedzających odpowiednimi hasłami, przemyślanymi opisami produktów czy usług oraz wartościowymi treściami pokroju porad, aktualności z branży, blogów, etc. Dla Dwa T Content marketing (marketing treści) to podstawa przemyślanej strategii którą zawsze proponujemy naszym klientom. Towarzyszy i doskonale uzupełnia się z pozostałymi, oferowanymi przez nas usługami.
3. OPTYMALIZACJA STRONY PRODUKTU
Pozycjonowanie sklepu internetowego to proces, w którym każda strona twojej witryny wymaga optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.
W sklepach e-commerce trudno jest znaleźć coś ważniejszego do zoptymalizowania niż strony produktów. Są one niezmiernie ważne, ponieważ najprawdopodobniej są pozycjonowane pod kątem bardzo konkretnych wyszukiwań, zwanych również „długimi ogonami słów kluczowych”.
Jeśli sprzedajesz gumowe kości dla psa w kolorze zielonym to prawdopodobnie nie będziesz mieć słowa kluczowego z długim ogonem, „zielona gumowa kość dla psa” na swojej stronie głównej. Zamiast tego twoja strategia SEO e-commerce skupi się na optymalizacji stron produktów pod kątem tych odpowiednich długich fraz kluczowych.
Aby mieć pewność, że twoje strony produktów uzyskają wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania sprawimy, że każda strona będzie miała tytuł, a także akapit lub dwa teksty zawierające słowa kluczowe opisujące przedmiot. Dobrym pomysłem jest również podanie numeru modelu (jeśli taki istnieje), aby można go było znaleźć w wyszukiwaniach.
Strony produktów powinny również zawierać ich zdjęcia.
Zdjęcia stanowią wartość dla użytkowników i dla wyszukiwarek. Dla użytkowników twoje zdjęcia przedstawiają faktyczny wygląd produktu, od jego rozmiar, koloru, po zastosowanie. W przypadku wyszukiwarek twoje zdjęcia przedstawiają wgląd w kontekst twojej strony.
Należy jednak pamiętać, że optymalizacja obrazów dla wyszukiwarek jest niezbędna. Google, a także Bing, Yahoo i inne wyszukiwarki nie mogą „czytać” zdjęć. Są zależne od nazwy pliku, tekstu alternatywnego i pobliskich treści, aby mogły je zrozumieć.
Dlatego też nasz zespół optymalizuje twoje grafiki na potrzeby SEO.
Ponadto dokładnie sprawdzamy każdą stronę witryny, aby mieć pewność, że kierujesz reklamy na słowa kluczowe z „długim ogonem” i że nie brakuje ci istotnych elementów SEO, takich jak tagi tytułu. Rezultatem jest strona produktu gotowa do konwersji konsumentów.
4. OPTYMALIZACJA NAWIGACJI
Strategia SEO e-commerce obejmuje również tworzenie witryny przyjaznej dla użytkownika. Nawet jeśli posiadasz szeroką gamę produktów potrzebujesz łatwej w obsłudze strony internetowej. Upewnimy się, że wszystko ma odpowiednie sekcje lub kategorie oraz że istnieje link do każdej strony najwyższego poziomu z dowolnego miejsca w menu.
Ważne jest również, aby nawigacja była łatwa w obsłudze i zrozumiała.
Jeśli tak nie jest, to może się zdarzyć, że użytkownicy będą zdezorientowani i opuszczą witrynę niemal natychmiast po wejściu. Dlaczego mieliby zostać, jeśli nie mogą znaleźć tego, czego szukają? To szybkie wyjście, zwane także „bounce” – może prowadzić do wyższego współczynnika odrzuceń.
Wysokie współczynniki odrzuceń informują wyszukiwarki, że twoja witryna nie jest właściwa dla wyszukiwanych haseł co powoduje spadek twoich rankingów. Dlatego też projektowanie stron internetowych, a także projektowanie stron docelowych, jest niezbędną cechą SEO e-commerce.
Jednym z najlepszych sposobów na ulepszenie SEO e-commerce jest nawigacja breadcrumb.
Breadcrumbs to małe linki, które pojawiają się u góry menu, kategorii lub strony produktu.
Nasi projektanci będą używać tej metody do dodawania linków i słów kluczowych aby maksymalizować użyteczność twoich stron internetowych. Osiągnięcie tego efektu gwarantują również usługi testowania komfortu użytkowników.
5. TWORZENIE TREŚCI
Ponieważ rywalizacja online jest trudna, jednym z najlepszych sposobów dodawania wartości SEO i przyciągania klientów jest tworzenie oryginalnych treści dla sklepu e-commerce. Treść może mieć postać bloga, artykułów, informacji prasowych a nawet e-booków.
Strategia marketingowa treści służy dwóm celom: po pierwsze, aby zapewnić wyszukiwarkom jeszcze więcej treści do przeszukiwania pod kątem słów kluczowych i fraz, a po drugie, aby poinformować potencjalnych klientów, że jesteś kompetentny i godny zaufania.
Marketing treści może podwoić współczynniki konwersji witryny. Dlaczego? Dzięki unikalnym treściom oferujesz wartość użytkownikom, odpowiadając na ich pytania lub oferując im wskazówki.
Również sami konsumenci doceniają dobry content.
Ponad 60% użytkowników preferuje sklepy internetowe, które tworzą niestandardowe treści, dzięki czemu twój sklep internetowy może wyróżniać się spośród innych w branży. Dlatego sklepy internetowe, które korzystają z content marketingu mają czterokrotnie więcej konwersji w porównaniu z firmami, które tego nie robią.
W przypadku treści marketingowych większość witryn e-commerce decyduje się na utworzenie bloga. Blogi są różne. Mogą publikować jeden post na miesiąc lub wiele postów dziennie. W przypadku twojego sklepu internetowego najłatwiej jest skupić się na jednym lub dwóch wpisach tygodniowo.
Możesz napisać o wszystkim, co dotyczy twojej branży, np. o trendach lub nowościach produktowych.
Dodatkowe treści mogą obejmować:
- Filmy video
- Infografiki na tematy związane z twoimi produktami lub branżą
- Artykuły na tematy branżowe
- Długie treści, takie jak książki elektroniczne lub białe księgi
Dzięki utalentowanemu zespołowi copywriterów, a także kreatywnemu zespołowi marketingowców internetowych, Dwa T buduje innowacyjne strategie content marketingowe w ramach naszych usług SEO e-commerce.
Forma tej zawartości zależy od ciebie, a my wspólnie będziemy podejmować decyzję, jaki rodzaj treści najlepiej pasuje do twojej witryny, by następnie utworzyć ją i zaimplementować w niej. Pozycjonowanie stron internetowych e-commerce obejmuje wszystkie te czynniki i wiele więcej, aby twoja witryna była tak silna, jak to tylko możliwe.
Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej o pozycjonowaniu sklepów internetowych
Dwa T jest skuteczną agencją interaktywną. Jesteśmy dumni z dostarczania realnych wyników dla naszych klientów. Pracowaliśmy z wieloma klientami w różnych branżach i udało nam się zwiększyć wyniki dla wielu firm. Dzięki nam nasi klienci znacznie powiększyli swoje dochody. Chcesz być następny?