Czytelny komunikat, z którym firmy chcą się przebić do potencjalnych klientów często ginie w natłoku informacji. Informacji, które wewnątrz firmy są oczywiste, wszak to tu powstały, lecz dla osób z zewnątrz już tak może nie być.
Odnotowałeś wyraźny spadek dochodów? Może warto zastanowić się jak poprawić kondycję firmy, by nie zostać z tyłu? Modernizacja strony internetowej może być sposobem na wyjście z trudnej sytuacji, a korzyści, jakie odniesiesz z inwestycji w profesjonalne zaprojektowanie strony, mogą pomóc zniwelować straty.
Współczynnik konwersji
Jak Twoja strona zarabia dla Twojej firmy? Jeśli masz sklep, to odpowiedź jest prosta: przez sprzedaż. Jeśli prowadzisz działalność usługową, konwersją będzie wypełnienie formularza kontaktowego przez potencjalnego klienta, wysłanie maila bądź wykonanie połączenia telefonicznego za pośrednictwem strony internetowej.
Możemy tworzyć jeszcze mniej ważne, ale mimo wszystko istotne konwersje. Konwersją będzie rejestracja nowego użytkownika do newslettera czy subskrypcja kanału YouTube.
Jak Twoja strona zarabia dla Twojej firmy? Jeśli masz sklep, to odpowiedź jest prosta: przez sprzedaż. Jeśli prowadzisz działalność usługową, konwersją będzie wypełnienie formularza kontaktowego przez potencjalnego klienta, wysłanie maila bądź wykonanie połączenia telefonicznego za pośrednictwem strony internetowej.
Możemy tworzyć jeszcze mniej ważne, ale mimo wszystko istotne konwersje. Konwersją będzie rejestracja nowego użytkownika do newslettera czy subskrypcja kanału YouTube.
UX. Jak nie wystraszyć klienta
Przypomnij sobie, gdy chciałeś coś szybko znaleźć na jakiejś stronie internetowej, a mimo to minuty uciekały bezpowrotnie. Nie pozwól, by to uczucie było udziałem Twoich klientów. Nie daj się zwieść wrażeniu, że strona zawiera już wszystko, co chciałeś tam umieścić.
Konkurencja
Konkurencja to coś, co od wieków napędza biznes. Wygrywa ten, kto ma lepsze pomysły, bardziej trafia w gusta klientów i jest o krok przed innymi. Sprawdź, kto Cię wyprzedza. Podglądaj pomysły innych, ulepszaj je i optymalizuj.