Content marketing

W Dwa T wiemy, że witryna bez wartościowej treści nie ma szans na rynku. By stanąć do rywalizacji z konkurencją i startować z wysokiej pozycji twoja strona musi przyciągnąć i zatrzymać odwiedzającego chwytliwymi hasłami, kreatywnymi opisami produktów czy usług oraz wartościowymi treściami pokroju blogów, porad, aktualności z branży, etc. Ponadto strona, której treść została przygotowana bez zaangażowania, „na ilość”, źle wpływa na wizerunek firmy, kreuje wrażenie braku profesjonalizmu. Dlatego też naszym klientom zawsze proponujemy przemyślaną strategię content marketingową, która towarzyszy i doskonale uzupełnia się z pozostałymi, oferowanymi przez Dwa T usługami.

POZNAJ NASZE USŁUGI I CENY
Content marketing agencja interaktywna Dwa T

PLAN PODSTAWOWY

1800 PLNmiesięcznie
  • 3 zasoby treści
  • Optymalizacja wyszukiwania głosowego
  • Mikrografiki

PLAN AGRESYWNY

3600 PLNmiesięcznie
  • 6 zasobów treści
  • Cytowania Rich Media
  • Miesięczny raport strategii

PLAN LIDER RYNKU

6000 PLNmiesięcznie
  • 10 zasobów treści
  • Udostępnianie zasobów treści
  • Raport dotyczący treści konkurenta

Marketing treści, który zwiększa twoje przychody

Content marketing to jedna z kluczowych strategii marketingu internetowego. Dzięki możliwości podwojenia współczynników konwersji w witrynie i podniesienia świadomości marki marketing treści jest wysoce skutecznym narzędziem podnoszenia przychodów twojej firmy.

Sprawdź, co możemy ci zaoferować w kontekście marketingu treści oraz ile to kosztuje!

Content marketing Dwa T

Nasze usługi marketingu treści

CONTENT MARKETING CENNIK

Kliknij w nagłówek prawej kolumny by zobaczyć kolejne zakresy usług.

FUNKCJE PLAN PODSTAWOWY PLAN AGRESYWNY PLAN LIDER RYNKU
Opracowane zasoby treści 3 6 10
Badanie słów kluczowych + + +
Miesięczny raport strategii content marketingu + +
Wybierz z poniższych opcji zasobów content marketingu – dostosuj pakiet do swoich celów biznesowych
Długie formy tekstowe (Long-form) + + +
Mikrografiki + + +
Infografiki + + +
Przewodniki online + + +
Filmy wideo + + +
Animacje wyjaśniające + + +
Filmy z białej tablicy + + +
Pokazy slajdów + + +
Animacje + + +
Płatna promocja zasobów treści + + +
Optymalizacja zawartości pod wyszukiwanie głosowe + + +
Cytowania Rich Media +
Miesięczna inwestycja w marketing treści 1800 PLN 3600 PLN 6000 PLN

Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń: 501 700 708

ROZPOCZNIJ TERAZ
ROZPOCZNIJ TERAZ
ROZPOCZNIJ TERAZ

Dzięki praktycznemu podejściu i spersonalizowanej strategii skutecznie osiągamy wysokie wyniki dla naszych klientów. Zakres oferowanych usług content marketingu podzieliliśmy na wygodne pakiety, dzięki którym możesz łatwo i szybko wybrać strategię odpowiadającą potrzebom twojej firmy.

Wiemy, że elastyczność to kluczowa cecha dobrej agencji, dlatego oferujemy również niestandardowe pakiety dopasowane do unikalnych potrzeb twojej firmy.

Jeśli nie masz pewności, który z oferowanych pakietów jest odpowiedni dla ciebie, zawsze możesz skontaktować się z naszymi strategami. Ich wiedza pozwoli dobrać zestaw usług idealnie wpasowujących się w potrzeby twojego biznesu.

Co, w dużym skrócie, składa się na całościową strategię marketingu treści?

  • Długie formy
  • Mikrografiki
  • Infografiki
  • Przewodniki online
  • Filmy wideo
  • Pokazy slajdów
  • i więcej!

Współpracując z agencją Dwa T masz pewność, że za tworzenie nowych treści odpowiada zespół copywriterów z doświadczeniem w wielu branżach.

Dlaczego warto inwestować w content marketing?

Dla firm, które chcą skutecznie docierać do swoich docelowych odbiorców marketing treści jest koniecznością. Nawet jeśli twoja firma działa w trybie offline, marketing internetowy, a w szczególności usługi marketingu treści oferują realną wartość łącząc cię z odbiorcami kilka ulic lub kilka tysięcy kilometrów dalej.

Połączenie to prowadzi do kilku wartych odnotowania korzyści, takich jak:

Rozwój twojej firmy

Obecnie konsumenci używają Internetu do wszystkiego, od codziennych zakupów spożywczych po inwestycje w nieruchomości. Ponadto 80% z nich korzysta z sieci do wyszukiwania usług lub produktów – a jeśli chodzi o lokalne wyszukiwania, w ostatnich latach wzrosły one o ponad 500%.

Jeśli chcesz rozwijać swój biznes, tradycyjny marketing lub reklama to za mało.

Widoczność w Internecie jest bardzo ważna, a ogromny wpływ na nią ma marketing treści. Dzięki strategicznemu planowi content marketingu stworzonemu przez nas możesz kontaktować się z konsumentami na różnych etapach ścieżki zakupu.

Za pomocą zasobów treści, takich jak longformy, posty na blogu lub infografiki możesz utworzyć górną, środkową i dolną część ścieżki, która prowadzi użytkowników z jednego etapu do następnego. W końcu docierają do celu, a ty notujesz kolejne zakupy, zapytania ofertowe i telefony.

Wynik? Firma, która rośnie bez oznak spowolnienia.

Zwiększenie świadomości marki

Marka jest jedną z najcenniejszych rzeczy, które posiada firma. Definiuje ją, a także przyczynia się do zachowania lojalności klientów. Marka również w niebagatelny sposób wpływa na ich decyzje zakupowe, dlatego budowanie jej świadomości jest konieczne.

Content marketing jest narzędziem koncentrującym się na budowaniu świadomości marki, jednak wymaga to czasu. Dlatego jest to strategia ciągła – podobnie jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO).

Czemu? Przez tygodnie, miesiące, a nawet lata zapewniasz odbiorcom wysokiej jakości treści informacyjne. Te treści dostarczają wartość w postaci odpowiedzi na pytania, wskazówek czy innych zagadnień związanych z twoją działalnością.

Badania potwierdzają, że marketing w internecie, a szczególnie content marketing to siła napędowa świadomości marki. Budując markę i budując lojalność wobec niej, możesz zwiększyć swój udział w portfelu klientów nawet dziewięciokrotnie – co może być ogromnym sukcesem, szczególnie w branży o dużej konkurencyjności.

Budując markę i budując lojalność wobec niej, możesz zwiększyć swój udział w portfelu klientów nawet dziewięciokrotnie
Budując markę i budując lojalność wobec niej, możesz zwiększyć swój udział w portfelu klientów nawet dziewięciokrotnie

Powoduje wzrost przychodów

Kolejnym powodem, dla którego firmy inwestują w content marketing jest jego rosnący współczynnik konwersji. Najnowsze badania wykazały, że firmy posiadające plany marketingu treści mają współczynnik konwersji sześciokrotnie wyższy niż firmy omijające tę strategię marketingu internetowego. 

Więcej, pomyśl o konkurencji. Dzięki naszym usługom marketingu treści zyskujesz istotną przewagę na rynku. W rezultacie firma zwiększa swój udział i przychody.

Firmy posiadające plany marketingu treści mają współczynnik konwersji sześciokrotnie wyższy niż firmy omijające tę strategię marketingu internetowego
Firmy posiadające plany marketingu treści mają współczynnik konwersji sześciokrotnie wyższy niż firmy omijające tę strategię marketingu internetowego

Zwiększa zasięg w grupie docelowej

W dzisiejszym świecie online konsumenci mają ogromną ilość energii. Mogą blokować reklamy w swoich przeglądarkach, a także z pełną premedytacją wybierać witryny, z których korzystają w Internecie. Może to utrudnić dotarcie do grupy docelowej.

Zdobywając wiedzę o twoich odbiorcach, a także badając ich preferencje i punkty bólu, tworzymy konkurencyjną i przemyślaną strategię zachęcającą ich do czytania, interakcji i udostępniania treści.

Marketing treści odwołuje się także do sposobu, w jaki nowocześni konsumenci dokonują zakupów.

Podczas poszukiwania produktu lub usługi klienci czytają średnio prawie 12 stron treści z witryn konkurencji, witryn z wiadomościami branżowymi, for tematycznych, porównywarek, etc.

Z marketingiem treści masz większe szansę na bycie opiniotwórczym.

Nasz zespół opracuje spersonalizowaną strategię obejmującą nie tylko dolną część zawartości ścieżki zakupu, ale także środkową i górną. Takie podejście pomaga nawiązać kontakt z użytkownikami na wczesnym, środkowym i późniejszym etapie ścieżki zakupu, która finalnie poprowadzi do ciebie.

Podczas poszukiwania produktu lub usługi klienci czytają średnio prawie 12 stron z różnych witryn.
Podczas poszukiwania produktu lub usługi klienci czytają średnio prawie 12 stron z różnych witryn.

Poszerza Twoją bazę klientów

Wiele firm koncentruje swoją strategię biznesową na dotarciu do dolnej części klientów (BOFU). To zrozumiałe – ci konsumenci oferują natychmiastowe rezultaty.

Jeśli chcesz rozwijać firmę, musisz pomyśleć o użytkownikach na wcześniejszych etapach ścieżki zakupu. Chociaż nie nawiążą kontaktu i nie przystąpią do transakcji natychmiast, odpowiedzą na wezwania do działania (CTA) w pewnym momencie.

Dlaczego?

Konsumenci chcą poznać twoją firmę – ale nie w sposób promocyjny. W rzeczywistości 70% użytkowników woli poznawać ją za pomocą treści bardziej wartościowych, takich jak artykuły lub posty na blogu. 

Dlatego ponad 70% marketerów uważa marketing treści za bardziej skuteczny niż reklamy konwencjonalne.

Planując każdy krok na ścieżce zakupowej w strategii biznesowej i marketingowej masz potencjał do poszerzenia bazy konsumentów. Dzięki większej liczbie użytkowników możesz celować w inne walory content marketingu, takie jak zwiększenie liczby konwersji i zwiększenie świadomości marki.

Ponad 70% marketerów uważa marketing treści za bardziej skuteczny niż reklamy konwencjonalne
Ponad 70% marketerów uważa marketing treści za bardziej skuteczny niż reklamy konwencjonalne

Maksymalizuje stopę zwrotu nakładów na marketing internetowy

Content marketing generuje prawie 55% więcej potencjalnych klientów niż tradycyjny marketing internetowy, za czym idą rzecz jasna zyski zdecydowanie przekraczające nakłady. W Dwa T koncentrujemy się na tworzeniu uniwersalnych treści dla twojej firmy. Będą one stale przyciągać nowych klientów i pozostaną ważne pomimo upływu czasu.

Inną zaletą content marketingu w porównaniu z tradycyjnym marketingiem jest to, że koszt jest niższy o ponad połowę. Nasze doświadczenia wskazują, że uruchomienie działań content marketingowych powoduje u naszych klientów przeciętnie 20% wzrost przychodów.

Dla naszego zespołu ważne jest, aby twoja firma odnotowała jak najszybszy zwrot z inwestycji. Kładziemy duży nacisk na to, by nasi klienci zaczęli czerpać realne zyski ze współpracy z nami w jak najkrótszej perspektywie czasowej. Po pierwsze – jest to dla nas powód do dumy i dowód naszej skuteczności, a po drugie – zadowolony klient poleca współpracę z nami dalej. 

Content marketing generuje prawie 55% więcej potencjalnych klientów niż tradycyjny marketing.
Content marketing generuje prawie 55% więcej potencjalnych klientów niż tradycyjny marketing.

Pomaga zostać liderem w branży

Konsumenci przy okazji zakupów szukają informacji z uznanych źródeł, o dobrej reputacji. Dzięki naszym usługom marketingu treści twoja firma stanie się takim właśnie opiniotwórczym podmiotem w branży.

Taka reputacja daje wiele korzyści:

Ludzie ufają twojej firmie, udostępniają treści, dzielą się z innymi informacjami o udanych zakupach albo o zadowoleniu z wykonanych usług.

Zostajesz liderem w branży, a to powoduje, że czerpiesz pełnymi garściami z zaufania, jakim klienci darzą firmy o takiej reputacji.

Uzyskanie pozycji numer jeden na pierwszej stronie wyników wyszukiwania słowa kluczowego o wysokiej wartości wymaga czasu. Aby twoja firma przekształciła się w uznane źródło informacji dla branży również, dlatego content marketing to strategia długofalowa.

Przy inwestowaniu nie tylko pieniędzy, ale i czasu ważny jest wybór odpowiedniego operatora twojej strategii. Dwa T dzięki wieloletniemu doświadczeniu może pochwalić się rzeszą zadowolonych klientów, którzy są najlepszą rekomendacją stojącą za wyborem naszej agencji.

Jak działają usługi content marketingowe Dwa T?

Bez względu na to jaki pakiet usług marketingowych wybierzesz, od naszego planu podstawowego do naszego planu lidera na rynku, możesz oczekiwać że nasz zespół dostarczy konkurencyjną strategię, która wypełni cele założone dla twojej firmy.

Na czym polegają funkcje usług content marketingu:

0
Badanie słów kluczowych
0
Rozbudowa treści
0
Kreacja treści
0
Optymalizacja treści
0
Comiesięczne raportowanie

1. Badanie fraz kluczowych

Podstawową częścią naszych usług w zakresie strategii treści jest badanie słów kluczowych. Analizując słowa kluczowe, które są istotne dla odbiorców, nasz zespół może opracowywać oryginalne i cenne treści, które generują wysokiej jakości ruch w twojej witrynie.

Na przykład, jeśli jesteś firmą zajmującą się zagospodarowaniem terenu, możemy tworzyć treści związane z takimi słowami kluczowymi:

„Jak często należy kosić trawnik”

„Chwasty, które wyglądają jak trawa”

„Nawożenie nowego trawnika”

„Pomysły na zagospodarowanie ogrodu”

Jak można się domyślić, te słowa kluczowe koncentrują się na odpowiadaniu na pytania użytkowników jak wyglądają chwasty, a jak trawa, jak można ukształtować ogródek, w jaki sposób nawozimy nowy trawnik i jak często należy go kosić. Nie są to słowa kluczowe związane z transakcjami, np. „Firma zajmująca się zagospodarowaniem terenu”.

Skąd wiemy, które słowa kluczowe wybrać?

Jeśli chodzi o badanie słów kluczowych, przyjrzymy się kilku czynnikom, w tym:

Liczba wyszukiwań: ważne jest tworzenie treści dla słów kluczowych przy dużej liczbie miesięcznych wyszukiwań. Większa liczba operacji wyszukiwania jest świetna, ale niekoniecznie przekłada się na osiągnięcie celów, dlatego uwzględniamy też mniej popularne słowa kluczowe.

Konkurencja: w zależności od statusu SEO twojej witryny osiągnięcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania może okazać się trudnym zadaniem, szczególnie dla słów kluczowych o wysokiej konkurencji. Dlatego usługi SEO doskonale uzupełniają usługi content marketingowe.

Koszt za kliknięcie (CPC): Kolejnym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę podczas badania słów kluczowych jest CPC. Odwołując się do tej liczby, nasz zespół może określić potencjalną wartość słowa kluczowego dla twojej firmy, a także dla konkurencji.

Cel użytkownika: Jednym z naszych najważniejszych aspektów podczas badania słów kluczowych jest cel użytkownika. Jeśli utworzysz treść, która nie odpowiada intencji użytkownika kryjącego się za słowem kluczowym, nie dojdzie do aktywności. Dlatego zajmujemy się dokładną analizą celu użytkownika wobec słowa kluczowego.

Gdy skończymy badanie słów kluczowych, przejdziemy do opracowania planu treści dla ciebie.

2. Rozbudowa treści

Następnie nasze usługi content marketingowe koncentrują się na tworzeniu harmonogramu zarządzania projektem treści. Na tym etapie tworzymy kalendarz treści dla twojej strategii. Ustalamy również termin publikacji i dostarczenia treści twojemu zespołowi w celu jej sprawdzenia.

Ilość tworzonych treści zależy od pakietu usług content marketingowych:

Jeśli wybierzesz plan podstawowy, w każdym miesiącu rozwijamy trzy elementy treści.

Jeśli wybierzesz plan agresywny, w każdym miesiącu rozwijamy sześć elementów.

Jeśli wybierzesz plan lidera rynku, w każdym miesiącu rozwijamy 10 elementów treści.

Uwaga: jeśli chcesz, aby twoje usługi marketingu treści obejmowały więcej niż 10 elementów w miesiącu zawsze możesz poprosić o niestandardowy plan. Wystarczy skontaktować się z nami online lub telefonicznie, pod numerem 501 700 708!

3. Kreacja treści

Podstawową częścią naszych usług content marketingowych jest tworzenie treści. Dzięki doświadczeniu naszych menadżerów projektów, a także zespołowi wyspecjalizowanych copywriterów i grafików tworzymy długie teksty (long-form), posty na blogu, infografiki, przewodniki online, treści zoptymalizowane pod kątem wyszukiwania głosowego i inne.

Nasz zespół sprawdza każdy fragment, aby upewnić się, że odpowiada twoim standardom marki. Następnie przekazujemy je twojemu zespołowi w celu uzyskania opinii. Jeśli naniesiesz zmiany, wprowadzimy odpowiednie poprawki.

4. Optymalizacja treści

Oprócz redaktorów optymalizujących treści do wyszukiwania, robi to również twój dedykowany menedżer konta. Na przykład, jeśli na swojej witrynie publikujesz długą formę tekstową (Long-form), tworzymy dla niej atrakcyjny tytuł i opis meta.

Rezultatem prac jest treść zoptymalizowana nie tylko dla użytkowników, ale również dla wyszukiwarek. Optymalizując treści zapewniamy twoim materiałom najlepszą podstawę sukcesu – co oznacza, że nie tylko jest chętnie czytany przez grupę docelową, ale również zajmuje wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.

5. Comiesięczne raportowanie

W ramach naszych pakietów usług content marketingowych otrzymujesz comiesięczny raport zawierający mnóstwo przydatnych informacji, również w kierowaniu firmą.

Bez względu na to, który poziom naszych usług content marketingowych wybierzesz, będziesz mieć dostęp do wnikliwych danych, w tym analiz udziału w rynku, a także zmian na stronach internetowych konkurentów.

Uzyskaj bezpłatną wycenę usługi content marketingu

Czy twoja firma jest gotowa zwiększyć przychody, zbudować bazę konsumentów i maksymalizować udział w rynku? Dzięki usługom content marketingowym od Dwa T osiągniesz swoje cele i pobijesz konkurencję.

Zaplanuj z nami swoją strategię marketingu treści.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI PO BEZPŁATNĄ WYCENĘ